دکلمه

اشعار و دکلمه ها

اشعار و دکلمه ها

میخوانم برای دلم

بایگانی
آخرین مطالب

تمامی دکلمه ها

پنجشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ق.ظ

با عرض سلام خدمت بازدیدکنندگان و دوستان عزیز

تمامی دکلمه ها با صدای بنده حقیر است . چنانچه به طبع دل شما نبود یا

 از کیفیت بالایی برخوردار نبود ، بنده را عفو بفرمایید.

ممنونم از توجه شما . لطفا از نظرات خود ، مرا بی بهره نگذارید .

 من ا.... توفیق .  « تسنیم آذرماه 1395»


دکلمه 1         دکلمه 2          دکلمه 3         دکلمه 4        دکلمه 5


دکلمه 6        دکلمه 7         دکلمه 8         دکلمه 9         دکلمه 10


دکلمه 11       دکلمه 12      دکلمه 13       دکلمه 14      دکلمه 15


دکلمه 16      دکلمه 17     دکلمه 18       دکلمه 19       دکلمه 20


دکلمه 21     دکلمه 22      دکلمه 23

 

 

  • تسنیم

نظرات  (۷)

خیلی زیبا و قشنگ بود....همراه با حس بی نظیری که داشت
پاسخ:
سلام .ممنونم از توجه شما 
واقعا حرف نداره.بسیار زیبا...لذت بردیم.
پاسخ:
قربون داداش . ممنونم 
عالــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــ
پاسخ:
ممنونم از توجه شما 
سلام خیلی خوبه بود . لذت بردم
پاسخ:
lممنونم از محبت شما 
من نمیدونم چطور میشه اونجا هرکی هر چی مبخواد به آدم بگه محروم نمیشه بعد من با یه کلمه محروم شدم؟
چقد طول میکشه آزاد شم؟
پاسخ:
تو محروم شدی؟
  • Ϛۣ2__Dαiy Λli__Ϛۣ2
  • faghat Nice
    پاسخ:
    ممنونم از شما
    چرا لینک دکلمه بیست و سه حذف شده  سید جان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی